yvessaintlaurent

Yves Saint Laurent, The Movie

9:22 PMZosia

















Tijdens de blok werd ik uit de wereld van politieke economen,wiens namen verdacht hard op elkaar lijken, gered. Zo werd ik uitgenodigd om de Yves Saint Laurent film in première te gaan bewonderen. Een film met een goede portie mode en liefde (de zeemzoeten onder ons willen uiteraard ook wat)

De sweaters liegen er niet om : Ain't Laurent Without Yves. Hoog tijd om Yves zijn succes eens van dichtbij te bestuderen. Het leven van de ontwerper wordt in de film door de ogen van Pierre Bergé verteld, "de man van mijn leven" zoals Yves hem noemde. Verwacht hier geen verbloemd verhaal waarbij enkel succes en glamour komt kijken, de ups en downs worden niet aan de kant geschoven. Perfect om op het tipje van je fluweelzachte cinemazetel te gaan zitten bij momenten van droefenis én van verwondering. Zo moet ik eerlijk toegeven dat ik nog nét een luide "ooh"  kon onderdrukken bij het zien van de Mondriaan jurk. 

Na de verfilming over het leven van Coco Chanel, kan er dus eindelijk nog eens een modefilm op het lijstje van must-sees.


Je kan de trailer alvast hier bekijken:






Pictures via Tumblr





You Might Also Like

1 reacties

Contact Form